Шановні батьки! В період дії воєнного стану взаємозв'язок здійснюється в електронному режимі у групі Viber,Мessenger


/Files/images/zaryadkam.png

Головний зміст фізичного виховання полягає в оволодінні дитиною основами фізичної культури:

  1. 1. Опанування основ особистої гігієни. Йдеться про охайність, чистоту тіла, одягу, взуття, гігієну приміщення, режим дня (сон, харчування, раціональна організація активної діяльності й відпочинку).
  2. 2. Загартовування організму (здійснюють його з використанням природних факторів — сонця, повітря, води).
  3. 3. Виконання фізичних вправ, що є головним засобом фізичного виховання.
Програма “Дитина” видокремлює такі головні завдання фізичного виховання:

— зміцнення здоров´я, всебічний фізичний розвиток, загартування, удосконалення функцій організму, підвищення фізичної та розумової працездатності дітей;

— сприяння формуванню правильної постави, профілактика плоскостопості;

— формування ігрових дій;

— розвиток рухових якостей (спритності, швидкості, сили, гнучкості, загальної витривалості);

— виховання позитивних моральних і вольових рис характеру дитини;

— сприяння набуттю доступних уявлень і знань про користь занять фізичною культурою, іграми, про основні гігієнічні вимоги і правила;

— виховання інтересу до активної рухової діяльності та формування потреби у систематичних заняттях фізичними вправами.

Фізичне виховання є однією з передумов ефективності розумового, морального, естетичного виховання, а належний рівень загального розвитку робить привабливою мету, пов´язану із досягненням фізичної досконалості.

Піклуйтеся про фізичне здоров'я дитини

1. Намагайтеся вести здоровий спосіб життя. Створіть у сім'ї атмосферу пошани та здоров'я.

2. Дотримуйтеся режиму, що відповідає вікові дитини, особливо у вихідні дні. Наблизьте його до того режиму дня, до якого вона звикла в дошкільному навчальному закладі.

3. Зробіть активний відпочинок у вихідні дні звичним способом життя родини. Практикуйте виїзди на природу з проведенням рухливих і спортивних ігор за участю всіх членів родини. Пояснюйте дитині правила здоров'язбережувальної поведінки.

4. Використовуйте в оздоровленні дитини засоби природного загартовування: сонце, повітря і воду. Пояснюйте їх позитивний вплив на здоров'я. Загартовувальні процедури виконуйте разом з дитиною.

5. Використовуйте слушну ситуацію, щоб задовольнити цікавість дитини щодо будови і функцій органів та систем організму. Підготуйте ілюстративний матеріал, наукову інформацію, адаптовану до сприймання дитиною дошкільного віку. Ці матеріали є у «Великій енциклопедії для дошкільників», атласі «Людина» (для дошкільників), передплатних виданнях: «Азбука здоров'я», «Дерево пізнання» тощо

6. Доводьте дитині на власному прикладі необхідність піклування про організм. Пояснюйте свій стан здоров'я, причини захворювання і способи подолання недуги. Акцентуйте увагу на засобах нетрадиційної медицини (точковий масаж, льодотерапія, фітотерапія тощо).

7. Навчайте дитину правил догляду за органами тіла. Під час виконання гігієнічних і загартовувальних процедур використовуйте фрагменти з фольклорних і літературних творів, дидактичні вправи: "Зроби навпаки", "Що потрібно, щоб бути чистеньким?","Що зайве?" тощо.

Здійснюється педагогічна оцінка організації рухового режиму, змісту, методики проведення в режимі дня різних форм роботи з фізичного виховання.

В ДНЗ проводиться моніторинг фізичного розвитку вихованців:

  • оцінка впливу різних фізкультурно-організаційних заходів на дитячий організм та ступеня фізичних і психічних навантажень на дитину – візуальна оцінка зовнішніх ознак втоми, підрахунок частоти дихання та пульсу;
  • контроль за реакціями дітей на загартування, особливо ослаблених та з особливими потребами;
  • узагальнення даних про стан здоров’я та змісту показників захворюваності.

Ведеться контроль за санітарно-гігієнічними умовами:

  • утримання місць для занять – групових кімнат, фізкультурних осередків у групах, фізкультурного і музичного залів, фізкультурного та ігрового майданчиків;
  • стану фізкультурного обладнання та інвентарю в приміщеннях і на майданчиках;
  • стану одягу та взуття дітей для прогулянок, різних форм роботи з фізичного виховання.

Комплекс загальнорозвиваючих вправ для ранкової гімнастики та фізкультурних занять

I. Ходьба в колоні по одному.

Ходьба як клишоногий ведмедик.

Біг як "конячки".

Ходьба з підніманням рук вгору.

Перешиковування із заведенням ланок.

II. Загальнорозвиваючі вправи.

1. «Махи руками».

В.п.-о.с..

1-мах руки вперед.

2-назад.

Повт. 8 р.

2. «Нахили вперед».

В.п.-ноги на ширині плечей, руки вперед.

1-3-нахил вперед, помахати руками внизу.

4-в.п.

Повт. 8 р.

3. «Повороти тулуба».

В.п.-ноги на ширині плечей, руки вперед.

1-поворот тулуба вправо, відвести праву руку назад.

2-повернутися у в.п.

3-4-те ж ліворуч.

Повт. 8 р.

4. «Мах ногою».

В.п.- о.с.

1-мах правою ногою вперед, руки звести під коліном.

2-в.п.

3-4-те ж ліворуч.

Повт. 6 р.

5. «Присідання».

В.п.-п’яти разом, носочки нарізно, руки внизу.

1-присісти, руки вперед.

2-в.п.

Повт. 8 р.

6. Стрибки схресні вперед-назад.16 стрибків.

III.Заключна ходьба.

Вправи на дихання.

Кiлькiсть переглядiв: 1811