Нормативно-правова база:

1. Конституція України

2. Кодекс Цивільного захисту України

3. Закон України «Про цивільну оборону України»

4. Закон України «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру»

5. Закон України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення"

6. Закон України "Про пожежну безпеку"

7. Закон України "Про дорожній рух"

8. Закон України "Про охорону праці"

Безпека життєдіяльності та охорона здоров’я дитини

Відповідно до статті 11 Закону України "Про дошкільну освіту" дошкільний навчальний заклад:

- створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання;

- формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки;

- сприяє збереженню та зміцненню здоров’я, розумовому, психологічному й фізичному розвитку дітей".

Збільшення дитячого травматизму ставить завдання щодо систематичної роботи з дошкільниками з метою вироблення в їх свідомості стереотипів поведінки в життєвому середовищі – навичок користування предметами та речами, поведінки в різних ситуаціях тощо.

З метою удосконалення теоретичних знань та практичних навичок вихователів з формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я та життя, поліпшення якості навчально-виховної роботи з питань особистої безпеки та захисту життя у ДНЗ проводиться щорічного "Тиждень безпеки дитини" як форми систематизації знань дітей про безпечне довкілля.

Завдання дорослих, вихователів і батьків – користуючись природною допитливістю дошкільників, навчити правил поведінки, не забороняти або приховувати небезпечні предмети і речі, а вести ґрунтовну, цікаву, пояснювальну роботу.

ШАНОВНІ БАТЬКИ! Життя потребує від наших дітей вміння орієнтуватисьі знаходити вихід з непередбачених ситуацій. Чим менше у дитини знань, тим більше небезпеки з боку оточуючого середовища.

ПРОЯВЛЯЙТЕ ВИТРИМКУ І НАВЧАЙТЕ ДІТЕЙ БЕРЕГТИ СВОЄ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я!

Безпека дитини вдома

/Files/images/fotki/dytyna.jpg

Безпека дитини у побуті

Корисні підказки. Сам удома

Безпека вдома

Безпека дитини / правила поведінки дітей з незнайомцями

Безпека для дітей під час війни.

Що робити під час повітряної тривоги? Алгоритм дій

  • кожному негайно слідувати до найближчого укриття. Для цього завчасно дізнайтеся про місце розміщення укриттів біля вашого будинку чи місця роботи;
  • якщо не встигли добігти до укриття, негайно перейдіть у приміщення без вікон, скористайтеся правилом «двох стін»;
  • далі увімкнути радіо чи телебачення, аби прослухати термінові новини про можливу надзвичайну ситуацію (інформацію повинні надати впродовж 5 хвилин після початку виття сирен)
  • прослухати звернення до населення та виконати озвучені рекомендації
  • при змозі сповістити про почуте рідних, сусідів, знайомих та при можливості їм допомогти.

/Files/images/fotki/1111111111111111111111111.jpg

Що слід розказати дітям про мінну безпеку?

/Files/images/fotki/Рисунок1.jpg

1. Не брати в руки знайдені предмети

Це може бути іграшка, мобільний телефон, ручка — начиненими вибухівкою можуть виявитись різноманітні предмети. Протипіхотні міни-«метелики» також можуть зацікавити малечу — незвичної форми корпус виготовлений з пластику і може бути різних кольорів. Потрібно пояснити дитині, що небезпечною може бути будь-яка знахідка. Як би не було цікаво, її не можна підбирати, адже шкода для здоров’я і навіть життя дуже серйозна.

2. Оминати снаряди, які не розірвались

Під час обстрілу деякі снаряди можуть не спрацювати одразу. Але вони готові вибухнути будь-якої миті. Те, що здається частиною, уламком — також може містити заряд і бути небезпечним. Не можна підбирати такі «трофеї».

/Files/images/fotki/Oberezhno-minu-Uvazhno.jpg

3. Не експериментувати з боєприпасами

Зазвичай, коли дорослі знаходять серійні міни, снаряди, гранати, то негайно викликають фахівців, які огороджують район і знешкоджують небезпечні знахідки. Натомість дітей природна цікавість спонукає до небезпечних експериментів. Вони можуть підкладати боєприпаси в багаття, випробовувати їх на міцність ударами, намагатися розібрати. Важливо пояснити наслідки таких дій.

У разі знаходження вибухонебезпечного пристрою заборонено:

  • наближатися до предмета;
  • пересувати його або брати до рук;
  • розряджати, кидати, вдаряти по ньому;
  • розпалювати поряд багаття або кидати в нього предмет;
  • приносити предмет додому.

4. Остерігатись бездоглядних речей

Вибухівку можуть помістити у звичайні портфелі, сумки, банки, пакунки і потім залишити в багатолюдних місцях. У такому разі важко відрізнити сумку з вибухівкою від такої ж сумки, залишеної забудькуватим пасажиром у громадському транспорті. Тому бездоглядні предмети в транспорті, дворі, магазині вимагають особливої уваги. Дітям до них не слід наближатись, потрібно повідомити дорослих, які передадуть інформацію поліції.

Орландо Блум, раніше відвідавши схід України, звернувся до дітей, що живуть у прифронтовій зоні, і закликав їх до безпечної поведінки. Зараз ця інформація, на жаль, актуальна для всієї України.

Орландо Блум обратился к детям Донбасса

Дорогою до дитячого садка і не тільки...

Дорогою до дитячого садка можна зробити безліч корисних речей. Особливо якщо вийти дещо раніше і йти трохи довше. Можна поговорити, яким буде день і куди біжить той рудий собачка, можна вивчити вірш або пограти в скоромовки, можна постукати по крижинках або подивитися чи не набубнявилися чагарники на знайомому чагарнику... А можна легко і невимушено проводити маленькі, але дуже потрібні бесіди за правилами безпеки.

Що необхідно знати дитині-мандрівникові:

- свою адресу;

- домашній номер телефону;

- номери телефонів мами і тата;

- як переходити дорогу;

- як покликати на допомогу;

Чому не можна:

- сідати у машину без батьків;

- ходити з незнайомою людиною;

- брати у незнайомців ласощі;

- ходити безлюдною дорогою, навіть якщо це ближче, ніж в обхід.

Чим небезпечні:

- каналізаційні люки;

- залізні огорожі;

- будівництва;

- темні вулиці;

- вода під льодом.

Як поводитися:

- під час зустрічі з тваринами;

- якщо ти загубився;

- до кого можна і до кого не можна звернутися (не до будь-якого перехожого).

/Files/images/2.jpg

Проведення Тижнів безпеки життєдіяльності в закладі:

/Files/images/011 837.jpg

/Files/images/1 патр поліц 3 3513.jpg

/Files/images/11 гр ТДР.jpg

/Files/images/21.10.20.jpg

/Files/images/22.10.2020 _105244.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1323